пʼятниця, 16 березня 2018 р.


 МОЄ ХОБІ — САДІВНИЦТВО

         Кажуть,  що життя  вдалося, якщо чоловік  побудував  будинок, посадив дерево та виростив сина… Тут я, як любили раніше говорити  наші партійні боси, план навіть перевиконав,— У мене є два сина,  будинок,  великий сад з малинником (біля 20 соток), виноградником (понад 20 сортів) та фруктовий сад (більше 40 дерев). Для мене сад не просто хобі. Це моє друге життя. Про сад я можу говорити довго.
      Перше своє дерево я посадив 20 років тому, коли у мене народився старший син. Саджаючи яблуні, мав надію, що коли син піде до школи, буде ласувати яблуками з власного саду. З кожним роком мій сад збільшувався, зараз там яблуні, груші, сливи, алича ,абрикоси, вишні. Наступним кроком мого захоплення садом стало виноградарство. Перші три саджанці мені подарувала дружина ( вона дуже любить ці ягоди). В місцевості де я живу дуже важко вирощувати виноград, але врожаю завжди вистачає для потреб родини, навіть, щоб пригостити друзів, знайомих та колег по роботі. 


Пізніше з’явилась у мене в саду улюблена ягода – малина. Спочатку було декілька кущів, потім більше і більше.  Сьогодні це вже тисячі кущів. Так сталося, що зараз малина для нашої родини не тільки хобі, а й джерело заробітку. Раніше я сам доглядав за садом. Тепер територія збільшилася, і мені допомагають дружина та сини. 
         
Сад приносить мені радість і задоволення. Я вже не уявляю собі свого життя без саду. Він — найбільше моє багатство, яке хочу передати своїм внукам.


1 коментар:

  1. Хочу висловити своє захоплення Вашим садом. Розумію ,яка це кропітка праця і повсякденні турботи. Цього літа , скуштувавши неймовірних розмірів аличу, я пригадала слова М. Рильського :"Труд і піт благословен".

    ВідповістиВидалити